[+] Přidat vzkaz
Steve.cz20:37 25.05.2011
Fajn takze diky panu noxovi všech 5 hráčů Dračího chřtánu může mít žluté proužky na rukavicich ale všem ostatním za to uřežeme ruce
Nox18:32 25.05.2011
Zlute prouzky na rukavicich? R U kiddin? Jako vazne? Ork ma zluto cernej kostym a vy mu zakazete zluty prouzky na jeho rukavicich, ktery si koupil zamerne kvuli tomu aby mu sedeli ke kostymu? Vazne? Myslim, ze ji naplnim drcenym olovem a az mi budes sekat usi, tak te s ni vyzvu na souboj :P
PS: Valna cast z toho je sranda. Ale tu cast ze to fakt mam ke kostymu laskave zvazte...
Steve.cz17:11 25.05.2011
Dámy a pánové, velevážení orkové, trollové, trpalsíci no prostě všichni.

Letošní Soumrak bude mít (kromě jiných) i docela zásadní novinku

Budou se hodnotit kostýmy!

Kdy, kde a jak?
V sobotu ráno před bitvou (až se schvalovači vybabrají ze spacáků - čas upřesníme a vyhlásíme) proběhne dobrovolné hodnocení kostýmů.
Kdo bude chtít se narcisit, může přijít, my jej ohodnotíme, vyfotíme, popřípadě poradíme co vylepšit.

Hodnotit budu já a pan Bjorn (Muradin Bronzebeard), fotografa sháníme - kdyby se někdo nabýdl, budeme rádi)

Ohodnotíme vás zlaťáky, které budou vaše a budete si s nimi moct dělat cokoliv (nakupovat lektvary, dát veliteli atd.)

Jak budeme hodnotit si necháme pro sebe, naznačím však, že velkou roli bude mít: Rozpoznatelnost, kostým jako celek, detaily a doplňky.

Zbroje hodnoceny nebudou ale bude na ně brán ohled (a pokud zbroj máte, stoprocentně vemte - i helmu- máme pro vás překvápko na pátek/sobotu )

A pokud si nejste jisti, otevřete si moje krásné návody a podívejte se, co dělat a co nedělat.
JSME HÁKLIVÍ NA: maskáče, reioicky a žluté proužky na svářečských rukavicích - za to sekáme uši!!!!!!

Přijd může kdokoli, hráči i CP (všetně kouzelníků)
Haleth17:03 25.05.2011
Bonhart:S tím souhlas,asi se nedá počítat s tím,že když si náhodou někdo doveze kroužky,tak je bude na sebe cpát už v pátek večer.To samé třeba s barvením u Hordy.Chtělo by to posunout až na ráno. Stejnak se bude muset schvalovat(i zbraně) ještě speciálně pro ty,co dojedou až na sobotu...
Steve.cz17:03 25.05.2011
To Bonhart: Porady CP v sobotu by se měly zůčastnit pravděpodbně všechny CP (i kněží, královéa atd.) Neb se bude říkat pár důležitých věcí, aby nedošlo k hádkám (ale na tomhle se ještě domluvíme a dámě vědět)

Ke schvalování kostýmů v dalším příspěvku...
Bonhart12:51 25.05.2011
Měl bych dva dotazy ještě k harmonogramu...

1) Kdo se přesně má účastnit porady CP? Respektive se tím myslí zrovna jen ta "volně žijící" ? Protože jako CP se jinak označují i všichni ostatní (panovníci, kněží, čarodějové,...) a ti už přitom své porady mají zvlášť...

2) Hodnocení kostýmů v pátek...hm...stačí dát najevo, že v případě dejme tomu výraznějších kostýmů je lidé mají, ale shlédnou se až v sobotu (hlavně když třeba páchají vizuální úpravy i na sobě, recyklace tomu neprospívá a trvá to...nebo i zbroje a tak...)?
Kulich01:56 25.05.2011
V sekci "Pravidla, návody" byla aktualizována pravidla(pouze formální změny vycházející ze šotků ve verzi 5.1), vytažena kompletní pravidla pro schvalování zbraní, uploadnut almanach magie a nakonec byl přidán i dokument s plánovaným časovým průběhem akce.
Kulich23:52 24.05.2011
cože? to tam máme letos nějakého šotka nebo co? Díky za informaci... (tahle věta tam vůbec nedává smysl)...
Radek23:47 24.05.2011
Tak ale šup Už bych to i ocenil.

Jo, další nesrovnalost v pravidlech. "Oživující se postava zde setrvá 5 minut" (... )"Na první
úrovni přitom trvá reinkarnace deset minut a nestojí žádné jídlo." Takže platí co?
Vysvětlivky17:16 24.05.2011
Radek: Tebe se, pokud se nepletu, týkají pravidla pro obchodnickou sekci a ty by snad měli být dokončené už delší dobu a asi se někde zasekly. Zařídíme.
Vysvětlivky17:14 24.05.2011
Bonhart:

1) Na mrchovišti se lze pomalu léčit (1 život za 4 minuty) a povyšovat a samozřejmě obživovat. Ve městech je možné se léčit (přičemž rychlost je odvislá od kvality opevnění - neopevněné město má stejnou rychlost jako mrchoviště, čím lepší opevnění, tím rychlejší léčení), povyšovat a měnit povolání (přičemž nabídka povolání je opět odvislá od úrovně opevnění), nakupovat léky (léčitelé), nakupovat kouzla (kouzelníci) a město narozdíl od mrchovšitě vynáší daně (opět odvislé od úrovně opevnění). Výhody města jsou oproti mrchovišti, které jen jakýmsi záchytným bodem, nesporné.

2) Vojáci mohou město obléhat, dokud je na jejich straně vztyčená zástava a živí velitelé jednokterého klanu/národa (podle toho jestli vede obléhání či Horda či Aliance). Vlastnictví města se ovšem při dobytí určuje podle nejstarší vztyčené zástavy. Toto vlastnictví především určuje svrchovanou autoritu (vládce národa/náčelník klanu), která dá správci instrukce, jak město dál řídit (komu dovolit vstup, jak zacházet s pokladnou, atd.). Teoreticky je možné, aby tato svrchovaná autorita postoupila město někomu jinému, nebo jen dala pokyn, aby správce poslouchal jiné vládce, jako by to byl on.

3) Automaticky plynou do městské pokladny, se kterou nakládá správce podle pokynů svrchované autority. To znamená, že může mít zakázáno dávat zlato černokněžníkům a dávat jej jen vojákům. Nebo je má za úkol dát vždycky přímo veliteli, který si pro ně v době výběru daní přijde.

4) Městská pokladna se nedá krást - dá se pouze vykrást v případě dobytí města (a nebo zneužití pravomocí/pokynů daných svrchovanou autoritou). Městská pokladna je sáček/krabička (většinou)/složka v držení správce, který s jejím obsahem nakládá podle pokynů a v případě dobytí města pečlivě nahlásí její obsah nové svrchované autoritě. Do městské pokladny patří automaticky také všechny herní předměty ztracené/odložené ve městě.

5) Stavby už byly v předchozích ročnících zredukovány pouze na úrovně opevnění a ty lze zničit (respektive snížit) prozatím jediným způsobem - masivním útokem katapultu (což je v pravidlech mám pocit explicitně uvedeno).

Kardinál:

1) Bohužel pozůstatek postupných aktualizací pravidel. Ta část o role-playingu je tam buď navíc, nebo je špatně vyložená. Jednoduše řečeno, nemůžeš kouzlit do města se zavřenou bránou, ale můžeš kouzlit v jeskyni za roh (pokud nejde o střely samozřejmě - blesk, ohnivá koule a podobně). Obojí je z důvodů herní stability. Pro příští verzi ty texty bude potřeba nějak lépe formulovat a zkorigovat. Díky za upozornění.

2) V době míru ve městě udržuje pořádek městská garda - přibližně toto je napsáno v pravidlech. Ano, do města můžeš pozvat nepřítele, ale dokud není vyhlášeno obléhání, nemůže tam zabíjet může být kdykoliv na pokyn vypoklonkován (respektive musí se sám vypoklonkovat). K městské pokladně nemá přístup, pokud mu to autorita (vládce, velitel, správce - kdo to má zrovna na starost) nedovolí a tudíž ji vykrást nemůže. Stejně tak nemůže nakupovat kouzla a léky, pokud mu to není dovoleno vedením města (ale může, pokud se domluví).
kardinál15:47 24.05.2011
A ještě jedna zákeřná:

"Do města smí vztoupit každý komu to vládce dovolí." "Veměstech se nesmí bojovat,není li ve stavu obležení"

Takže kdyby náhodou někdo někdy dovolil nepříteli vztoupit mohl by si tento nepřítel dělat coby ve městě chtěl (libovolně brát peníze s pokladny, učet se cizím kouzlům nadávat na protivní a ponižovat je)- protože by jej nemohl nikdo nijak ohrozit dokud by nevystoupil z města?
Bonhart15:01 24.05.2011
Měl bych pár dotazů k pravidlům...asi se jedná o věci poměrně jasné, ale vpravdě tohle je historicky poprvé, kdy jsme se v nějakých pravidlech doopravdy ztratil ...

1) "Národ bez města je téměř ztracen, protože nemá kde
povyšovat své vojáky, měnit povolání a rychleji se léčit." Není tohle všechno možné i na mrchovišti podle jiné části textu?

Když se obléhá město, obléhají ho jednotlivé národy zvlášť, ne Aliance / Horda...ale pak:

2) Když jedna obléhací zástava padne, může pokračovat spojenec, kterému pak kdyžtak město připadne...ale znamená to i, že národ který zástavu už nemá musí z města ven, nebo může dál bojovat protože taky Aliance / Horda a vlastně obléhání spojenci trvá, jen pak bude viset jiná vlajka?

3) Zlato a veškeré výhody (rychlejší léčení třeba) taky plynou jen vládnoucímu národu?

3) Pokud na otázku 2 bude odpověď, že ano, hádám, že si spřátelené národy mohou města prostě vyměňovat...?

4) Dá se městská pokladna vyloženě krást? Respektive každý národ tam má tu svoji a podle textu může dojít k tomu, že při dobytí města ji získá nepřítel. Dá se tedy vůbec prostě odnést nebo pak nějak jako splynou a je pevně k městu přivázanná nebo...?

5) Stavby ve městech zůstávají trvale? Nedají se bořit a vždy přecházejí na aktuálního majitele?
Gu´ldan12:46 24.05.2011
Tak toto mě pobavilo:
"kouzelník musí mít možnost vidět svůj cíl ve smyslu RP.....kouzlit NA HRÁČE se nedá do města, které má zavřenou bránu. Lze však v tomto případě seslat kouzlo, jehož cílem je město...... Kouzlit je možné v jeskyni i za roh (mág vidí všechno).

Jak je možné že mág vidí za roh jeskyně (několik metrů skály) a nevidí za hradby města (mnohdy postavené jen z dřevěných klacků.) Podle toho co je naspané se totiž může omezení týkající se města v klidu ignorovat....Mág vydí všechno-kouzelník má tedy vždy možnost vydět svůj cíl.
A další bug....mají možnost vidět vše pouze kouzelníci nebo jakýkoliv kouzlící hráč (paladin,rytíř smrti,hráč se svitkem....)?
Radek10:49 24.05.2011
Ano, ano, ANO! Konečně vzdušné souboje tváří v tvář, díky!!

A doplňující dotaz (už po třetí): Poletí mimo almanachu taky ostatní pravidla pro CP? Moc se mi nechce je učit až v pátek večer na místě.
Kulich03:47 24.05.2011
Letošní čerstvá pravidla na váš stůl..

Račte ochutnat zde...
(Aktualizováno na verzi 5.1 24.5. v 11:30)
Kulich02:19 24.05.2011
Almanach magie by měl letět dnes... (Bohužel teď bojujeme s češtinou )
kardinál23:53 23.05.2011
Chtěl jsem se zeptat kde najdu almanach magie?
PS: pokud jej nedostanu vymyslím si kouzla sám
Skica23:42 23.05.2011
Jen bych rád dodal že až budete chtít po hráčích hraní smrti (mimochodem velmi atmosferické koukat kolem sebe na válející se mrtvoly a hrdinně přežít) tak zdůraznit aby se odplazili mimo bojovou lajnu..
Bonhart23:20 23.05.2011
Hlavně smrt soupeře, ta je zábavná vždycky...vlastní už ani tolik ne.
Ale to už sem nepatří a každopádně myslím, že si s tím snad už nějak poradíme.

010203040506070809101112
131415161718192021222324
2526272829
Počty hráčů:
Ukaž/Skryj počty hráčů
Hledáme:
Seznam pro rok 2014 hledejte ZDE!
Videa:
Soumrak Draenoru Trailer (rok 2009)

Bitva o Temný Portál (rok 2009)

Reportáž ČT (rok 2009)

Noxův trailer (rok 2011)

Timolianův deník (rok 2012)

Noxův trailer (rok 2012)
Odkazy:
www.kahla.cz Warcraft LARP Heroes V - Třinácté zatmění HOCZ.org

Soumrak 2014 záštiťuje
Okresní rada Junáka Olomouc
Junák Olomouc
Nastavení:
Nastav styl

Přihlášení pro orgy