[+] Přidat vzkaz
Kulich20:24 16.10.2011
Ahoj, Soumrak 2012 ještě termín nemá... V současné chvíli probíhají jednání o tom, zda vůbec bude - sháníme organizátory... Předpokládám, že pakliže by byl, motal by se termín opět kolem přelomu květen-červen...
ondatra17:28 10.10.2011
V jakým termínu se plánuje soumrak 2012?
Kruzy11:12 31.05.2011
Děkuji všem organizátorům i všem ostatním hlavně elitní jednotce dračího chřtánu, že se i přes nepovedené počasí vše povedlo, a ať se za rok všichni sejdeme!!
Šmodrch (Khadgar)19:41 30.05.2011
I přes nevydařené počasí výborná akce, rozhodně nelituji, že jsem příjel.
Co se týče neherního zázemí, tak skvělá čajovna. palec nahoru.
Schvalování zbraní probíhalo rozumně, libilo se mi hodnocení kostýmů, ale ohodnocení zlatem se míjelo účinkem (hráč si jej neužil). Myslím taky, že rozdělení na CP a KP je pro akci tohoto ražení perfektní nápad. přesně to vystihuje, co se od onoho hráče čeká.
Co se týče hry, tak se mi líbilo, že bylo dost prostoru pro boj i pro RP - každý kdo chtěl, svoje si našel. Bylo připraveno hodně zajímavých kvestů - škoda jen, že kvůli dešti byla ochota plnit kvesty minimální.
A teď trošku negativní kritiky. Nelíbí se mi pravidlo o neplatných zásazích těsně po sobě a nutném čekání na zahlášení počtu životů. V soubojích "na férovku" seto hodí, ale ve většině situací je tospíše na škodu - měl by stačit nápřah (např.pro mága, který zaútočil z neviditelnosti by bylo čekání na nahlášení počtu životů jeho poslední chvíle. Naopak vražda Gul'dana a pokus o vraždu Khadgara při "agitaci" na konci prvního herního dne by nebyla možná). Poté byto chtělo vybalancovat povolání - paladinové byli příliš silní. Dále co setýče měst, bylo by perfektní udělat alespoň náznak reálného valu. nevím, jestli totamní lesy umožňují, ale hráči by například při zvyšování úrovně citadeli mohli být nuceni pod provázky navršit valy z klacků jako opevňovací práce. Val z klacků připomíná hradbu mnohem více než provázek.
Co se týče herního děje, tak jsem hrál svoji postavu podle svého nejlepšího svědomí z informací, které jsem obdržel. Děj se malinko zamotal, ale myslím, že oživení děje nebylo na škodu.
Když to celkově shrnu, toto byly moje první soumraky a navzdory referencím od mých přátel jsem byl příjemně překvapen množstvím prostoru pro RP. Co se týče dalšího ročníku, ocenil bych nějaké alternativní pokračování děje z tohto ročníku, klidně volné pokračování o mnoho let později.
Díky za pěknou akci, přijedu rád znovu
kardinál23:03 29.05.2011
Tož akce byla dobrá, je vidět zlepšení:-)
Opět dobrá závěrečka,napínavá a maximálně vyrovnaná do poslední chvíle.
Dobrá byla rovněž koncepce tří měst.(s tím ale že to druhé město bych umístil jinak) Horda k němu měla blíže a šlo dobře bránit soutězkou.
Osobně mě pak nadchlo zavedení KP postav a věřím, že to pomohlo k zlepšení hry.
Jasně, déšť nám hru trochu pokazil. Do příště by bylo hodno zapracovat na zastřešení. Nabízí se třeba postavit ty bílé pětimetrové stany do měst.

Mé poděkování patří především všem účastníkům závěrečné bitvy. Zvláště pak prchnuvšímu Khadgarovi...Věřím , že v jeho osobě dostal svět soumraků svého všemi nenáviděného padoucha a zrádce,který zdaleka ještě neřekl poslední slovo. Již teď doufám, že příští rok bude jeho postava zařazena jako neutrální Hell-KP, jež nás bude zásobovat velkou škálou intrik-kvestíků.
Radek (goblin)21:29 29.05.2011
Regan: ad4) Ty expy by byly asi nejlepší protože o ně nepřijdou. Bonusy obrněncům se zatím vždycky zamítly jelikož by zahrnovaly především zkušené dřevárníky, kteří už zvýhodnit nepotřebují.
norTh20:55 29.05.2011
no, goblni se ze začátku zasekli, jinak by hed nabízeli
Regan20:50 29.05.2011
Díky:
1) Za skvělou čajovnu.
2) Za skvělé čaroděje.
3) Za skvělé Orgy,Ogry a drtivou většinu Orků.
4) Za skvělé alijanční krále. Zejména za Gilneas.
5) A nazávěr díky za všechny hráče s kterými jsem se potkal, neboť byli slušní, nadšení, férový a se smyslem pro hru. Můj zatím první Soumrak na kterém mě nenaštval opravdu NIKDO!

Co se mi nejvíc líbilo:
1)Závěrečná bitva (na straně čarodějů)
2)Závěrečný kvest s loděma. (až na zbabělý závěr)
3)Odměna kostýmů.
4)Posílení mladších hráčů.
5)Velmi rozumní schvalovači zbraní.

Co se mi nelíbilo:
1)(Zcela nečekaně) DÉŠŤ, ale obzvlášť ve chvlílích, kdy jsem měl někde čekat. (Po smrti, krchov,stavba města, farma)
Doporučuji v případě deště snížit časy.
2)Mapa. Jediný průchod mezi teritorii je děs. Někteří tvrdili, že se může procházet houštím, jiní tvrdili, že se nemůže procházet houštím. Stejně každý kdo přešel z jedné strany na druhou byl "vykoupaný".
Doporučuji zavést alespoň DVA průchody.
Nemusí být herně volné, ale alespoň nějaká šance na přepad hru velmi oživý.
3)Rozdělení mágové útok,paladinové obrana. Nevím sice jak by to vypadalo na vyšších levlech, ale zezačátku jsem si všímal jen aliančních paladinů a hordských čarodějů. Alianční čarodějové a hordští rytíři smrti pro mne zapadli mezi řadové hráče.
Možná že to byl záměr, ale sistém předchozích ročníku mě bavil víc.

Co by se dalo vylepšit:
1) Vím že je to zcela nereálné, ale igelit od větvi k větvi na farmě nebo ve městě (jedna by stačila) by byla služba na kterou se nezapomíná.
2) Víc korupčích kvestů tipu závěrečka. Nemusí být tak masivní ale čím větší tím lepší. Rotšiřuje to roleplaying CéPéček a hlavě to sbližuje hráče hordy a aliance a podporuje to férovou hru. A třeba si pak hráči všimnou královské výsady "poprava".
3) Změnil bych ocenění "špunt". +1 život je pěkný, ale +1 zranění je lepší. Bojuju-li proti malému hráči +1 život ani nevnímám, zato +1 do zranění už registruju. Možná by to bylo moc složité, ale nějakým způsobem začlenit začátečníky, dívky a lidi malého vzrůstu. Např. dívky se rychleji léčí.(vyjmul bych z toho ale trollice, protože těch se bojím )
4) Ocenění za kostým. Je dobré, ale ty peníze si ze začátku nikdo neužije. Buť aď goblini nebo cépka ještě před první bitvou hráčům nabídnou své služby. Nebo změnit tip ocenění na expy, nebo životy. Určitě dát život těžce obrněným hráčům, hůř se jim bojuje apohibuje a nemohou z bitvy utéct.

Drobek (paladin za STRMGRD)18:52 29.05.2011
Letos se to opravdu vyvedlo, dobře promakané pravidla, zajímavé kvesty a pozitivně hodnotím i změnu v klasice závěrečných bitev, myslím si, že dějově to bylo skvělé završení.
Obrovské díky orgům, že to všechno dali tak dobře dohromady, počasí sice trochu hatilo plány, jak už zmínil NimNeldor, ale myslím si, že když už by opravdu nic jiného (a za mě to stálo za to i tak), byl to přinejmenším dobrý příslib věcí budoucích.
Trochu škoda bylo asi menšího počtu účastníků, ale na druhou stranu měl člověk šanci poznat valnou většinu svých spolubojovníků a vlastně i protibojovníků (v závěru navíc ve skvělém mixu obojího), takže žádná katastrofa.

Díky, díky všem, kteří tam byli!
Pavel - Felčar 18:30 29.05.2011
Zdravým. Právě jsem dal pár fotek na rajče( http://pavelpicur.rajce.idnes.cz/SOUMRAKY_2011/) bohuže není toho moc.(déšť technice také nesvěčí)
Avšak fotek je mnohem více, bohužel má je Mehu.
Will18:19 29.05.2011
nebo jinak Drobku !!!! .....dej mi kontakt moje FB: Vilém Riedel
Will17:36 29.05.2011
lidi prosím , jak se jmenuje skupina Soumraku na FB ?
Haleth16:54 29.05.2011
Jojo,byl jsem si vědom krachu mágů už v sobotu ráno při správcovství města,pravidla se dělala na poslední chvíli a takhle to dopadlo...

Já bych chtěl hlavně poděkovat všem hráčům v přístupu ve vylepšených pravidlech pro zbraně,nevím o žádném větším zranění(když pominu nevolnost a bolest břicha,které se netýkaly bitvy).Hlavně u questu s loděmi jsem to viděl hordně černě a maloval jsem čerta na zeď, zvládli jste to skvěle.Díky!
NimNeldor15:51 29.05.2011
kdyz pominu problemky jako IMHO preboost Paladiny/DK a dosti oslabene magy, tak pro me tohle byl asik nejlepsi soumrak na kterem sem byl... KPcka vynikajici napad dejove postavy se tak aspon nemusi starat tolik o levleni a vic se zajimat o RP a utvareni pribehu...
Krasny hlavni questy skoda jen ,ze se do hry kvuli pocasi dostali jen 2 z 5... za me: dobra prace orgove, trochu zapracovat na propagaci, vybalancovani a trochu driv kdyby se dostali k lidem pravidla by taky nebylo odveci ale ja sem spokojen, me diky patri vsem organizatorum
norTh15:28 29.05.2011
Kulichu jaks mě mohl dražit tak levno, sem byl stejně silnej jak Radek!
ale ta zavěrečka byla supr, si diki oživovani aspoň zabojoval každej
Kulich12:08 26.05.2011
Ano, jsou... máš pravdu...
Trewish - Štítař dračího chřtánu09:43 26.05.2011
Zaujala mne v pravidlech (určitě chybná) zajímavost

", pro jednotlivce mladší 15-ti let povolení od rodičů"

Nejsem si jist, ale nejsou jednotlivci od 15 let? A povolení do 18? Nechci rýpat, jen mne to pobavilo...
Kulich02:14 26.05.2011
Instrukce

Už je to tady. Soumrak 2011 je za humny. Proto neváhejte a čtěte následující várku instrukcí!

Nastudujte si prosím časový rozvrh akce a také soubor pokynů , kde se můžete dozvědět odpovědi na některé vaše otázky (například, jaké vybavení s sebou a jaké bude na místě zázemí). Připomínáme, že povinným vybavením každého jednotlivého hráče jsou kostým, kožené rukavice, zavírací špendlík a kartička pojištěnce! Hráči mladší 15ti let mít rukavice musí!

Přihlašování a placení

Všem účastníkům a účastnicím na vědomost se dává, že účastnický poplatek 60 Kč na osobu bylo možné zaplatit do neděle (20.5.2011). Při platbě později, nebo na místě to už bude celých 100 Kč na osobu. Všichni vedoucí skupin, nechť si s sebou přivezou vyplněnou přihlašovací listinu a každý jednotlivec mladší 18ti let MUSÍ mít podepsané dobrozdání rodičů.

První věc, kterou prosíme po příjezdu na tábořiště udělejte, je návštěva registračního stanu.

Cesta na Soumrak

Nahlédněte do přiložených map, kde jsou vyznačené trasy pro příchod na tábořiště i možnou cestu autem. Mapa 1 a Mapa 2 . Výchozím bodem pro cestu uvádíme vesnice Doloplazy, Tršice a Daskabát, kam se dá bez problému docestovat autobusem. Trasy budou označeny šipkami a fáborky. délka trasy z Daskabátu a Doloplaz je přibližně 2,5km, z Tršic něco málo přes 3km.

Autobus. V pátek jsou spoje z Olomouce poměrně dostatečné. Ve vhodnou dobu jede hned několik autobusů od Hlavního nádraží i od Autobusového nádraží. V neděli, pro cesty zpět, jsou spoje už trochu horší. Aby jste se případně příliš nemačkali doporučujeme použít i spoje z Daskabátu. Ten je stále dost blízko tábořiště a spojení do Olomouce je z něj poměrně dobré. Prostudujte si příjezdy a odjezdy autobusů v těchtom dokumentech Ol->Dolo, Ol->Trš , Ol->Das , Dolo->Ol, Trš->Ol, Das->Ol

Pozor, při cestování do Doloplaz, zadávejte Doloplazy, okres Olomouc! (ne Prostějov).

Auto. Autem pravděpodobně půjde v pátek od 16:00 do 19:00 dojet až k tábořišti(bude záležet na vůli pana lesáka). Tam můžete vyložit sebe i své věci, ale auto potom budete muset odvézt. Parkovat je pro menší množství vozů možné u závory. V případě většího počtu (dozvíte se od orgů na tábořišti) bude nutné zaparkovat v Daskabátu nebo Doloplazech. Stejně tak bude pravděpodobně možné v době od 12:00 do 14:00 přijet na tábořiště věci vyzvednout.

Tábořiště samotné naleznete přibližně na souřadnicích:
GPS: N 49°33.928', E 17°26.746'
Steve.cz22:31 25.05.2011
Takže před chvílí jsem rozesílal pravidla, CP, kněžích a magie.
Pokud by byly nějaké nesrovnalosti, dejte vědět!

POZOR! pokud někdo nedostal svoje pravidla a máte nějakou roli tak:

Napište email mě (steve.fojtu@seznam,cz) a do předmětu dejte: CP/kněz/magič (podle toho co jste) - chybějící pravidla
norTh20:51 25.05.2011
Steve.cz: vim ze sem asi otravnej, ale mohl bys mi pls poslat odpoved na e-mail(idealne rovnou schvaleni a pravidla)
ty

010203040506070809101112
131415161718192021222324
2526272829
Počty hráčů:
Ukaž/Skryj počty hráčů
Hledáme:
Seznam pro rok 2014 hledejte ZDE!
Videa:
Soumrak Draenoru Trailer (rok 2009)

Bitva o Temný Portál (rok 2009)

Reportáž ČT (rok 2009)

Noxův trailer (rok 2011)

Timolianův deník (rok 2012)

Noxův trailer (rok 2012)
Odkazy:
www.kahla.cz Warcraft LARP Heroes V - Třinácté zatmění HOCZ.org

Soumrak 2014 záštiťuje
Okresní rada Junáka Olomouc
Junák Olomouc
Nastavení:
Nastav styl

Přihlášení pro orgy