[+] Přidat vzkaz
Nathan23:14 17.05.2012
Mnoo jeste jsem noa necetl. Pravidla jsem kontroloval tak 3 tydny zpatky a to myslim byly beze zmeny. Ale jak koukam jsou nova. Dej mi cas na prostudovani a ja uz najdu neco na diskuzi;-)
Carmen23:13 17.05.2012
Na přání vyjádření k pravidlům
Zatím jsem je jenom zběžně prohlédla (kouzelnické), ale vypadají dobře srozumitelně, nejsou zbytečně složitá a úpravy jako dosah nebo opakování kouzla jsou podle mě dobrý
Goldy23:06 17.05.2012
A mimochodem, když už o něčem chcete diskutovat, co tak se vyjádřit k novinkám v pravidlech. Je jich letos dost
Goldy22:56 17.05.2012
Pojmenované postavy a i kouzelníci už by měli mít svá pravidla. Kněží je dostanou zítra. Goblini a ostatní, kteří nespadají pod žádnou z kategorií pak v průběhu víkendu.

Krásnou noc přeju
Goldy22:33 17.05.2012
Tak potřetí a naposledy pro ty, kteří si to asi nečetli, zopakuju: nezakazujeme mít jiné zbraně, jde pouze o kostýmové doporučení.

Nathan: Nevím sice, co je jardicosi, ale zato vím, že žezlo je odznak moci, který právě vychází z palcátu. Respektive oba vycházejí ze stejného základu. Je to vlastně zdobenější verze téhož, která pomalu ztratila svoji bojovo funkci a zachovala si tu rituální. Ale právě použití anglického slova secptre je v tomto významu synonymem pro mace, které je tak zároveň slovem pro žezlo i pro zbraň (viz například oxfordský slovník). Sceptre pak ještě zahrnuje delší, obouruční verzi téhož (kterou si v češtině pod slovem žezlo ani nepředstavíme).

A když se budeš příště ptát, proč ještě nemáš pravidla pro kněží, tak se nediv, když předemne stavíte takové intelektuální výzvy (v práci si jich moc neužiju) XD
Tellsek22:12 17.05.2012
Goldy- zeptám se takhle proč musí mít to žezlo? Je to zdroj jejich moci? Kouzlí pomocí ní? Proč by to nešlo s něčím jiným? Jde o kouzle ne o předmět. A zrovna ve wow DK klidně můžou mečem, takže tam problém není.
nathan22:10 17.05.2012
Ano meli zezla ale ne palcaty ve wow zase meli palcaty ale ne zezla ani v anglictine se mace nerovna rod ani scepter. A opravdu jsem nikdy nikoho ani ve warcraftu nevidel bojovst tvari tar zezlem. Ale nechm toho. Zavani to malym Jardismem:-D
Goldy22:03 17.05.2012
Jak jsem napsal: nenutíme, doporučujeme (už jen proto, že času je málo). Hlavní je dodržet omezení (žádné štíty atd.) a rozměry zbraní. Případně konzultovat se zbrojmistrem.

Nathan: Hádat se nebudu, v lore je ovšem jako zbraň orckých rytířů smrti jasně stanovené to žezlo (jak ve hře, tak v knihách, tak i ve wowku, kde se jich taky několik objevilo).
nathan21:49 17.05.2012
Ja buu mit na krku krystal jakozto amulet ve kterem je ukryta duse.
Morgoth21:47 17.05.2012
Nathan: jo, Frostmourne, já si to neuvědomil, já už myslel v době toho novějšího, kdy ve WoW DK začíná s mečem

Goldy: jj, palcát chápu a vyrobím, jen jsem se chtěl zeptat
Nathan21:46 17.05.2012
Mnoo. Myslim ze sli dobrovolne jako ti umirajici ze shadow koncilu a to zezlo sice byla zbran ale prave z duvodu te ukryte duse jako zdroje moci. Ani takovy ork neni takovy fanatik aby se branil tim co jeho loutkove telo ridi kdyz vy ze ho zasah do nemrtveho tela nezabije
Goldy21:42 17.05.2012
A jen připomínám, že naši rytíři smrti nemají zhola nic společného s Arthasem a jemu podobným z W3 a WoWka. Tedy krom názvu.
Nathan21:40 17.05.2012
Jinak morgoth jestli narazis na frostmourne tak ten vznikne tak 5 let po soumraku;-)
Goldy21:40 17.05.2012
Je pravda, že jako jednotka byli Rytíři smrti ve W2 protipólem mágů, v knihách je pak ale, stejně jako my, představují jako protiváhu paladinů. Jejich moc je odvozená především z obětovaných orckých kněží (nekrolytů), jejichž duše zaklel GulDan do žezel, které rytířům pak sloužili jako zbraně. Proto tato volba - palcáty. Sekery pak jsou druhou možností, protože většina orků (včetně černokněžníků, kteří ovládají těla oživených rytířů) je umí ovládat mnohem lépe, než lidské meče. A taky proto, že obětní sekery byly opět zbraní nekrolytů na Soumraku Azerothu.

Pravidlově je to samozřejmě ošetřeno tak, že kněží mohou používat pouze jednoruční a obouruční zbraně (a žádné štíty, žádné luky a podobně), ale podoba zbraní (kladiva a meče u paladinů, palcáty a sekery u rytířů smrti) jsou jen kostýmovým doporučením. Nechceme vám to zakázat, ale na druhou stranu, čím věrnější kostým bude, tím lepší můžete získat ohodnocení. A možná i nějakou neherní odměnu.
Nathan21:38 17.05.2012
Me se palcaty moc nelibi.. ve warcraftu 1-3 byl max kyj a to u ogru a az v trojce:-D. Byl bych spise pro mec sekera. Sekwra dduse orka a mec- aliancni telo prece jen orkove meli sekeru jako boost k jejich sile a zurivosti. Ale kdyz nema sve telo tak by spise sahl po tom co to nosilo driv kvuli ztrate sily ale to sou spise domenky:-)
Morgoth21:34 17.05.2012
Já s tebou tak nějak souhlasím, sekery beru, kladiva mi ale přijdou jako typická zbraň paladinů, (palcáty beru a je fakt,že na larpech je to bývá pod souhrnným označením kladiva) ale k DK mi sedne meč, když se třeba podívám na Arthase
nathan21:22 17.05.2012
Alo jo. Ty sekery smysl davaji. Ale jen z 50%:-D
nathan21:15 17.05.2012
Priznam se. Stale mam obtize s pochopenim zbrani pro Dk a rp do toho. Z lore neni jediny duvod proc by meli mit palcaty a sekery. Jakozto ozivli warlockove hole a tesaky ale to by nesmeli detal protipol paladinum ale magum jak tomu bylo ve warcraftu dva. Pricemz protipolem paladinu byli az ve treti valce ale to az pod vedenim artase. Kdy to byly bestie bez duse. Coz tady protipol magum delaji zivy warloci. Kteri se co do pribehu se tyce vyznavali destruktivni magii kdezto Dk magii smrti. Proto ych si spise pucil verzi z w3 a wowka kdyz mate oba zaraz a zbran co sedne ke kostymu. Ovsem s doporucemim sekera, mec co do rasy padne... Palcaty totiz v azerothu ani draenoru snad ani neznali a kladiva sou vysady paladinu. Tak a ted me kamenujte....
Morgoth20:54 17.05.2012
Já bych se také ještě chtěl zeptat k těm kněžím, sekera a kladivo jsou napsané jako doporučené zbraně k rytířům smrti, znamená to ovšem, že vůbec nesmíme mít meč?
Goldy20:48 17.05.2012
Kostýmové postavy musí počkat. Teď řeším přednostně ty pojmenované.

Mara: Koukám, z pokynů to vypadlo, díky za upozornění. Ne, kněží (rytíři smrti a paladinové) nesmí používat štít.

010203040506070809101112
131415161718192021222324
252627282930313233343536
373839404142434445464748
495051525354555657585960
616263646566676869707172
737475767778798081828384
858687888990919293949596
979899100101102103104105106107108
109110111112113114115116117118119120
121122123124125126127128129130131132
133134135136137138139140141142143144
145146147148
Počty hráčů:
Ukaž/Skryj počty hráčů
Hledáme:
Seznam pro rok 2014 hledejte ZDE!
Videa:
Soumrak Draenoru Trailer (rok 2009)

Bitva o Temný Portál (rok 2009)

Reportáž ČT (rok 2009)

Noxův trailer (rok 2011)

Timolianův deník (rok 2012)

Noxův trailer (rok 2012)
Odkazy:
www.kahla.cz Warcraft LARP Heroes V - Třinácté zatmění HOCZ.org

Soumrak 2014 záštiťuje
Okresní rada Junáka Olomouc
Junák Olomouc
Nastavení:
Nastav styl

Přihlášení pro orgy