[+] Přidat vzkaz
Klíště22:27 18.06.2009
Tak, několik alb s fotkama najdete na soumrak.rajce.net. Je tam i moje, které sem nahrála až tendle týden, za což se omlouvám, ale kdybyste znali můj počítač a jeho wisty, taky byste to předem vzdali.

Pokud bude někdo další chtít nahrát fotky, stačí se ozvat, povíme vám heslo.
Jake07:34 18.06.2009
Létání: vžij se do role lučišníka díky létání měli šanci se naexpit a taky pořádně oživit hru.

Hra: spokojenost největšího kalibru dřevárna mi osobně chyběla letos jsem ještě jinde nebyl (časově nestíhám)

Závěrečka: tento typ závěrečné bitvy jsem již párkrát hrál i na straně dobyvatele a věře že to jde dobít chce to jen použít kouzla a dobrou taktiku

Kdyby jste naběhli k zadní bráně o něco větším počtu než jak jste to udělali tak by jste nás prorazily

Schvalování zbraní: musím nás pochválit několikrát jsem dostal plochým mečem z boku do tváře (asi tak 8x) jsem rád že jsme byli tak důslední.

Tak zase se všema na schvalování zbraní.

Ps.: čtěte pravidla XD
Sýček23:43 17.06.2009
2 antiKamenjak-1 z velitelů Thunderlords: mohl by jsi mi prosím dát tvé ICQ nebo E-mail ???
Syselmaster19:09 17.06.2009
No ne, že by nám to vykradení citadely nějak pomohlo. Aliance stejně měla víc jídla a nám pak bylo k ničemu. Ale už jste natrénovaní, tak můžete zkusít vykrást všecky )
Karry16:55 17.06.2009
Carmen, to ano ^^ Roztomilá byla první mámina reakce, když jsem se dostala domů - "Tos takhle zelená jela vlakem?!" ^^ XD Holt pro Hordu cokoli XD


Férovost závěrečky v podobě bránění města neposoudím, ale ten čas vyplýval ze sobotní hry a z nedělní dražby, takže ono to mohlo být i o hodně víc.

A létání mi nepřijde tak špatné... holt patří k taktice... stejně jako obrana před ním... Tedy ne že bych měla ráda alianční létavce ^^, ale...
Pazi - člen katapultu Thunderlords11:10 17.06.2009
to:antiKamenjak-1 z velitelů Thunderlords
Zdravím veliteli! Doufám že příště vymyslíme ještě něco lepšího než vykradení alianční citadely ve dvou lidech. Tož to byla fakt suprová akca, ne? Ovšem je pravda, že kdyby tam nepřišlo těch pár horďáků z červenýho klanu byli by sme asi pěkně v ajši.
Dík klanu Roztříštěné ruky
ZA HORDU!!!!!! ZA THUNDERLORDS!!!!!!
KARDINAL10:37 17.06.2009
S tím létáním bych souhlasil.Kdo letá je v podstatetě nezničitelný.Myslím že to akorát kazí hru tihle létavci a kouzla na letání.
Jak říkám ještě:
1.zrušit vlajkonoše!!!
2.seznámit již před hrou jisté lidi s kvesty(aspoň ty cp a správce kterých se to bude týkat).
3.Nevím jak ostatní ale mě kolem 15:00 každý soumrak přepadá taková letargie,bojuješ nevýš proč,pořád dobíjíš a strácíš města,něco držíš...-což zavést přestávku,nebo nějaký zvrat co zahýbe s dějem? Se nedivím že mnozý odešly...
A bude to dobré:-)
Kardinal10:28 17.06.2009
Cože cenzůra!!! To snad ne?:-x

(pozn. admina.: po minulém roku jsme se shodli, že je to to nejlepší řešení (druhé bylo zrušení vzkazovníku). Zatím však drtivá většina vzkazů prošla bez problému (nepustili jsme pouze ty vzkazy, kde jejich pisatelé odmítají akceptovat základní námi zadané pavidla hry))
Haleth08:47 17.06.2009
Tak tady naprostej souhlas.
Radek20:47 16.06.2009
Ještě snad jeden nápad pro příští rok a to: zrušit létání. Úplně. Nemá to prakticky smysl, ke konci už všude jen poletují lučištníci a ti na zemi se na ně můžou jenom smutně koukat. Měli by všichni zůstat pěkně na zemi.
Grosh the Firehand20:16 16.06.2009
Tronka
Tak sem se konecne dostal k moznosti tky neco napsat...podle me se soumrak celkem vydaril par drbnych chybek sice bylo ale jinak dobry...uz tu zaznelo asi secko tak jen napisu par detailu...
Jednak ohledne zaverecne bitvy. Prtoze co sem videl tak bylo v podstate nemozny prohrat at by mesto mela kterakoli strana...22min je hodne malo na dobyti te pevnosti staci v podstate postavit radu stitaru k branam a je vyhrano...pokud by se priste mela konat naka podobna myslim by vubec nebylo na skodu zvysit cas {ne ye bz mi to nejak vadilo koneckoncu FOR THE HORDE}
Dale bzch chtel nahlasit zavadnost lektvaru: dychani pod vodou na 30min
To je myslim tak secko tak zatim cs a zas za rok.
LOK NARASH

To Stryx: ohledne tech zasahovych ploch s tebou souhlasim nebylo by na skodu je zvysit aspon na holene a predlokti... ja sel s 2H a sejmout nekoho komu pres stit couha jen predlokti s mecem, hlava a nohy proste sejmout fakt nesel...a kdyz do neho zacnes rezat hlava nehlava tak je to zas proti pravidlum...

To Organizators: jen takovej postreh: mam pravdu ze ty prispevky se tu ukazuji az za takovou dobu prtoze sou kontrolovany? (pozn admina.: ano jsou - je to koneckonců všude napsáno)

Je myslim secko tak repete: LOK THAR OGAR
Carmen - Spravkyně roztřištěné ruky17:26 16.06.2009
To je pravda, ale myslím že většina lidí by se mohla chovat slušně a uznávat právoplatné rány. Vždyť je to jen hra, tak proč si ji kazit.
Karry, to jo, barva byla celkem vytrvalá....aspoň bylo videt kdo je pravý ork, ne ? ^^
Karry10:15 16.06.2009
Kat, dobře, budu si stěžovat Grace :P Anebo radši nebudu říkat nic a budu happy, že jsem měla barvu aspoň nějakou ^^

Stryxi, tak to už je ale o poctivosti hráčů... a bylo by asi na další debatu, nakolik tu vyřeší jiná pravidla.

Jinak fotky by se mi taky líbily ^^
Stryx23:50 15.06.2009
Ja jen ze nemam rad takzvany pinokio efekt kdy clovek ma tak natahovaci koncetiny ,ze predlokti konci v podpazi a koleno plyne navazuje na rozkrok tzn. at ho prastis kamkoliv, bylo to do holene, predlokti, krku...
Syselmaster14:43 15.06.2009
to Stryx: tak s těma zásahovýma místama s tebou úplně souhlasím. Sám sem chodil většinu hry s 2h mečem a proti štítům je to fakt hnus. Přesně jak jsi řekl, vylejzá jim jen hlava a od kolen dolů a tam ty zásahy neplatěj.
Gauldy (Teron Comprachicos Gorefiend)14:38 15.06.2009
Děkuji Kary za poklonu, snažil jsem se řvát jako drak celý víkend - přesto mé hlasivky byly v konečném důsledku po b5a stále v mnohem horším stavu.. :P

Stryx: To mi připomíná debatu, jestli raději FAS nebo ASF..
Obě má své výhody - FAS, který má zásahové plochy jako na Soumraku, je dle mého názoru "zábavnější", zatímco ASF (zasažitelné je vše, kromě hlavy, krku a rozkroku) vede často k prostému osekávání zápěstí, což je sice asi historicky věrnější, ale..
Nicméně ASF zase není tolik náročné na přemýšlení, kam člověk zrovna dostal zásah - vím, že zrovna já s tímhle mám občas problémy: vím, že jsem zasáhl, ale nevím kam. Vím, že jsem dostal zásah, ale pořádně si neuvědomím kam. Tak si ho prostě uznám...
A tak dál, a tak dál.. z toho všeho plyne, že nejlepší je ŠATRH a basta :P
Co hodnotím velice kladně je krok vstříc směrem k lučištníkům na letošním b5a - zásahy za dva životy, neomezené zásahové plochy (kromě těch tří zapovězených míst). Lučištníci se konečně stávají takovou strategickou pákou, jakou by měli skutečně být, a hráč pak konečně dostává oprávněný strach, neboť stačí dva tři zásahy a leží. Navíc, když si člověk uvědomí, jakou práci (a kolik peněz) stojí výroba jedné série šípů, které jsou na bitvě většinou bezohledně rozšlapány, zlámány a poztráceny, je to docela adekvátní odměna za jejich utrpení. (Ano, jsem lučištník.. xD (pokud se zrovna neoháním štítem.. x) Co tím chci říct? Letošní rozšíření zásahových ploch pro lučištníky je rozhodně velké plus, ačkoliv jsem se s lukem neproháněl a lučištníci mi mírně lezli na nervy

Co se čajovny týče, děkuji za Irský krém. Sice i přesto, co jsem si ho vyžádal jako "nejsladší čaj", jsem do něj musel nasypat čtvrtku cukřenky, ale stál v kombinaci s Noxovýma gnomíma očima za to..

Ad fotky.. přibudou ještě nějaké? Klíště fotila, však stále nic nevidím... (a především se těším na tu: "Gauldy! Chci s tebou fotku! Tvař se roztomile!" xD)
Ad videa.. nenatáčel ještě někdo krom ČT? Taky jsem ještě nic nepostřehl. Lidé zlatí, mé narcistické ego trpí, když se nemůže prohlédnout.. xP
Ad questy.. asi to padlo, říkal jsem to i na sobotní poradě CPek, ale loni ten stav byl asi lepší, i když se některé z nich nestihly odehrát... Ale však už jsem k tomu dost mluvil

Toť vše

Post scriptum: Kdyby mě někdo za něco chtěl ještě pochválit -> 241-840-999 xD
Katanga "Rozmočené gobliní ucho"07:12 15.06.2009
Karry.. proč zas s tou barvou na mě? Tu kupovala Grace :P
A za ten stan se ti moc omlouvám, ale bohužel to skončilo jak to skončilo.. Ani nevíš jak mě štvalo, když jsem se v neděli doma vzbudila a viděla za okny to zářící sluníčko...

A smím se zeptat která frakce byla lepší? Obchodníci, nebo goblini? (já vím, že goblini jsou nejlepší ale myslím to jinak :P)
Malkom mág Lordaeronu18:39 14.06.2009
moje icq 367091061
Grim Anal Yoghurt (GAY)16:28 14.06.2009
Tak další Soumrak je za námi a opět to byla skvělá akce. Především ta nedělní byla velmi dobře udělaná a byla lepší než v minulých dvou letech. Dokonce co jsem si všiml, tak nebyly žádné zbytečné hádky kvůli schvalování zbraní. Každopádně pravidla jak mají zbraně vypadat byla jasně daná což je dobře a nikdo se díky tomu ani dohadovat nemohl. Čajovna byla taky lepší než minule, protože tam bylo víc místa a nemuselo se tolik čekat. Celý to vlastně bylo takový lepší takže opět nezbývá než poděkovat organizátorům Tak nashle příště
Caesar10:52 14.06.2009
Lord - v zadání závěrečné kvestu se mluvilo o ovládnutí Draenoru. Počítá se s tím, že kdo ovládá Draenor, nakonec ovládne i Portál a pokusí se s ním naložit dle své vůle, zatímco tomu druhému nezbyde nic jiného, než se v posledním sebevraženém útoku mu v tom zabránit.

Vládcem Draenoru se stal ten, kdo ovládal portál+pevnost shadowmoon+tři města - a pokud někdo neovládal všechno toto, rozhodovalo skóre (kdo toho ovládá víc). Mezi sobotní válkou a nedělní bitvou je dějová mezera... jako mezi kapitolami v knížce. Horda se v sobotu večer stala vládcem Draenoru a v další kapitole, v neděli ráno, už ovládala i Portál, protože ho měla jako vládce Draenoru prakticky v moci.

Každý kvest byl vystavěn s určitou příběhovou logikou, i když ne všechna si našla cestu do samotné hry. Což ale není špatně, protože je to pořád bitva a ne LARP, že ano (čímž taky odpovídám na kardinálovu připomínku - víc kvestů a možností se do bitvy dává jen stěží, právě proto, že je to bitva a hlavním cílem je bojovat - už tak mám pocit, že možnosti jsou dost široké a kvestů dost - loni jich bylo například srovnatelně a nikdo je nakonec neplnil, což jsme vzali jako indikátor pro plánování těch letošních... bitva prostě není tradiční LARP).

010203040506070809101112
131415161718192021222324
252627282930313233343536
373839404142434445464748
495051525354555657585960
616263646566676869707172
737475767778798081828384
858687888990919293949596
979899100101102103104105106107108
109110111112113114115116117118119120
121122123124125126127128129130131132
133134135136137138139140141142143144
145146147148
Počty hráčů:
Ukaž/Skryj počty hráčů
Hledáme:
Seznam pro rok 2014 hledejte ZDE!
Videa:
Soumrak Draenoru Trailer (rok 2009)

Bitva o Temný Portál (rok 2009)

Reportáž ČT (rok 2009)

Noxův trailer (rok 2011)

Timolianův deník (rok 2012)

Noxův trailer (rok 2012)
Odkazy:
www.kahla.cz Warcraft LARP Heroes V - Třinácté zatmění HOCZ.org

Soumrak 2014 záštiťuje
Okresní rada Junáka Olomouc
Junák Olomouc
Nastavení:
Nastav styl

Přihlášení pro orgy