[+] Přidat vzkaz
kardinal09:17 16.01.2009
Je tu rozdíl ve slově kostým a zbroj.
Takže kostým:
Není obecně cílem skautu mladší vest k zdokonalování sama sebe?A při vírobě kostýmu by se mohli lecos naučit.Zvažte poznali by materialy,naučili se šít,nastudovali by si nějakou literatůru,o tom jak se dříve chodívalo,a obecně by tím pozvedli sve manualní schopnosti.
Co takle zavest pro mladší 15.let formu motivující "soutěže o kostým bez postihů"a pro starší aspoň trocha spřísnit pravidla.kdo se má koukat na chlapy v máskáčích?
Zbroj:
jasne taky nejsem proto zavést za kostým nějake přehnane bonusy co by výrazně poškoly ty jež jí nevlastní.Spíš sem myslel malý bonus co by kompenzoval nedostatky ze zbroje vyplývající.A to především jejich tíhu.Tak aby třeba krožkovka už nebyla na obtíž.Myslím že i kdyby to byl třeba jen jeden život navíc hodně lidí by zvažovalo zda vůbec si ji vzít...
Nox01:28 16.01.2009
Ja nevim jestli sem si tim zvetsoval, zasohovou plochu, jelikoz k tomu je tam ta hul, jez ma tento defekt vyvazit. Spis bylo horsi ze se mi rozpadly moje "boty" a nikdo me nechtel videt chodit bosky
Navic sem rad kdyz nekdo oceni moji praci a nenecham to valet doma. Ooo a budu k tomu mit i nejspis kchul prilbu, jenze se obavam, ze se pod tim upecu a umru na nedostatek vzduchu
A me stuzky nevadi a libi se mi
A bude moct mit carodej treba jednorusni mec? Nebo ehm nenapadnou dvourucku? Dobre, to byl skoro vtip. Ale aspon kouzlo, kterym se zabije. Konec spamu...
Gauldy23:04 15.01.2009
Stužky se mi taky moc nelíbí - zabiju, jdu dál. Pokud budu čekat na předání stužky (ano, je to odtrhnout a dát, záležitost pár sekund), připravím se o svou pozornost, rozbiju lajnu, ruší to.. Však nejlepší by byl šatrh, kde nad životy člověk nemusí nijak výrazněji přemýšlet, ale ten se Soumraku asi netýká..
Pokud bych měl navrhnout jiný způsob levelování, tak nákup za zlaťáky - ty ve hře jsou, tak proč je nepoužít i tímto směrem, že? Negativem pak je, že oceněni další úrovní budou ti, kterým budou k tomu darovány finance, a ne ti, jež si to náležitě vybojují - nicméně na říjnovém Heroesu nám to tak bez problémů klapalo..
Caesar17:01 15.01.2009
Ne, bonus za zbroj se rozdávat nebude. To už je stará písnička, téma, které jsme už vysvětlovali tolikrát, že snad ani není třeba to vysvětlovat. Já jsem rád za veškeré úžasné kostýmy a je tu ochota oceňovat je mimoherně, s čímž jsme už loni tak trochu začali. Ale nemůžeme si dovolit všechny starší oproti těm mladším ještě dál zvýhodňovat - protože mladší si nikdy takovou výzbroj jako kdokoliv starší nevyrobí.
kardinal15:38 15.01.2009
Když už jsme u těch zbraní,neplánujete zavest nějaké bonusi k učinnosti,např o jeden život větší zranění od obouruční zbraně či kuše,nebo bonus za brnění(imitaci brnění)? Je přece logické že velkým kladivem to bolí víc než malím,navíc se mi zdá že to dost nahrává kombinaci štít/jednoruč...
A ty kostýmy...u mladších chápu že vytvořít dobrý kostým může být problem,ale starší na straně hordy by se mohly aspoň natřít na zeleno....naposled sem s toho vážně měl pocit že stačila lehká zbraň,štít z desky a prostěradlo přes hlavu.Vše ostatní bylo zbytečne a jen to zavazelo.Jak k tomu příjde takový takový chudák Nox?-bonus za zbroj nedostane akorát se s ní musí tahat a zvětšuje si tím zásahovou plochu....
kardinal15:09 15.01.2009
Jako snaha plnit gesty by byla,jenže (aspoň v dračím chřtánu)král a velitelé pobíhali po bojišti,mrchovišti a kdoví kde jinde.Takže než se ony svitky s ukolem vůbec dostali k někomu operece schopnemu tak už bylo plnění ukolu dávno pasé...notno podotnou že mnohdy se vůbec nevědělo co a kde se má udělat
Elessar14:20 15.01.2009
Plnění questů by mohla zlepšit jejich přímá potřeba k vítězství. Třeba za questy by se dostávali nějaký předměty a vyhraje ten kdo jich má nejvíc. Narody pak qeusty doporavdy plní.
Jake (ten co schvaluje zbraně)13:40 15.01.2009
Hej sýčku ty jsi mě zase předběhl to není fér já tady snad nic pořádného nenapíšu. Aby jsme byli na stejné úrovni přísnosti... já chci taky..... jen počkejte jsme dva a jsme pořádní žádné nebezpečné a špatně udělané zbraně a štíty neprojdou nebojte..XD

Nebojte pravidla ke zbraním budou už na nich děláme
Caesar20:32 14.01.2009
Expení za boj je věc víceméně běžná, jen se to pojímá na různých akcích různě. Zkušenosti se dostávají i za obléhání měst i za kvesty. A ne málo. Za kvesty právěže velmi mnoho, jenže loni se do toho lidem moc nechtělo. A přitom z takového krále kostlivců toho vypadlo -.-
zoltar19:31 14.01.2009
ohledně kydlení jestly můžu teda radit stačí zavést pravidlo buď 5s mezi každým zásahem nebo nápřah 90 stupňů
Sejtn17:41 14.01.2009
Moje řeč
Elessar17:17 14.01.2009
No počkat na vhodnej okamžik, ona mrtvola se většinou hned odebrala na hřbitov a domluva v bitevní vřavě... Ono mít hned od začátku pevně danej počet životů není špatná věc, docela to funguje. Jinak by se expy mohli třeba dávat jen za questy nebo dobití měst, aspoň by se zvýšila motivace pro questy. Ale jestli si za stužkama stojíte tak je to pěkné i když někdy problematické spetření hry
Caesar16:08 14.01.2009
S kydlením bych řekl, že je to u každé generace půl na půl. Kydlí i mladší, protože to neumí, a i starší... jenže ti jsou hlavně víc vidět a očekává se, že to už budou umět, zvlášť když už mají něco za sebou.

S tím předáváním stužky nevidím problém, tak velké zdržení to není, řekl bych, že zanedbatené a to i v řadovce (nehledě na to, že mrtvola může počkat na vhodnou chvíli) pokud to nepropukne v hádku nebo něco takového.
Nox15:48 14.01.2009
ja bych si spis misto stredoveku uvedomoval "zeleznou" variantu zbrane, přece jen je to fantasy a kouzelny upgrady na rychlost utoku vladnou svetu (zvlast ve warovi). sezen si silnyho maga a zbran bude mlatit sama za sebe, div ti nevyleti z ruky... a neberte to tak ze vam to chci rozbit, jen... fantasy je fantasy a pokud sou kouzla tak je potreba jimi i argumentovat (me se stejne nejlip bojovalo s holi a dykou a "mas rad ohen? mas ho mit!" a hm, v atame jsem mel 7 many, je to smula takhle plytvat, ale ses mrtvej) Coz mi pripomina doladeni nekterych detailu tehle zbrane (tzn ze ji nikomu nebudou krast, jestli vysaje z maga vsechnu manu, nebo kolik mag chce, s timto se totiz nejak cachrovalo a nebylo to nejak ostreny vseobecne)
Nox15:34 14.01.2009
Hlaseni zivotu je podle me dost dulezity, neni pak co resit jestli je mrtvej ci co. Stejne tak aby clovek vedel proti kolika zivotovymu jde. Tak se da strategicky zvazit utek, nebo padnuti za ucelem zdrzeni nepritele. Ja sem hlasil zivoty furt, a nez sem nahlasil, zasahy sem neuznaval, snaz se jak chces. Ovsem treba proti vic lidem sem zapocital jejich zasahy i pokud byly postupne. Vzdycky jde o cloveka. A celkem me zdrzovalo kdyz sem potreboval vedet jestli do nepritele mam "pichnout" nebo ho rovnou usmazit.
A co se tyce odebirani stuzek, dle me o nejaky zdrzovani nejde, ziskas cas, zvazis situaci, ale je horsi kdyz nekoho pracne kydlite v drsnym "duelu" a pak nekdo prijde vezme mu posledni zivot, zacne po nem chtit stuzku a vy se muzete akorat smat. S tim se ale nic neudela, max krome domluvy mezi zabijeci, pulit stuzku nema smysl.
Fanatik14:50 14.01.2009
No ony to nejvíc mydlijou právě ty děcka...
Elessar14:25 14.01.2009
to kardinal: mrtvola čas neztrácí, ale ten kdo po ní vyžaduje stužku ano a ty rozdíly pak opravdu nejsou zanedbatelné.
Elessar14:23 14.01.2009
No ono kydlení nikdy nevimizí dokud se budou používat, lehký zbraně. Na každé akci se najde pár jedinců, kteří si přijeli jen posílit svoje ego,a mlátí kolem sebe hlava nehlava.
Sýček14:05 14.01.2009
No Caesar to docela dobře shrnul. A to je důvod proč se nám s Jakem nelíbili některé zbraně a styl boje některých lidí. Jsem velmi rád, že to říká (A hlavně píše) i někdo jiný než my. Letos to pořádně ošetříme i v pravidlech o zbraních.
S příchodem extrémně lehkých zbraní se nám totiž vyskytlo spoustu případů kydlení (a hlavně u hráču, kteří o sobě tvrdí, že jsou "zkušení"). Nebylo by proto špatné mít ukázku nějaké reálné železné zbraně, aby si každý mohl vyzkoušet, k jakému stylu by se měl přibližovat při svém boji (a ne se vzdalovat).
Jedna věc je tedy váha zbraně a jedna umění boje.
Letos bude přímo ve hře další série kontrol toho kdo jak bojuje.

Nemusíme si hrát na True středověk, ale je třeba se alespoň blížit. (člověk si tu hru více užije, a hlavně děti, které nejsou na úrovni 20-ti letých borců)
Fanatik14:02 14.01.2009
Není spíš lepší, kdyby se po platném zásahu, žádný životy nehlásili? To by pak vedlo spíš akorát k hádkám, kdy ten co by to schytal o tom začal spekulovat, že třeba platnej nebyl... Navíc by to strašně zdržovalo... Myslím si, že většina lidí je čestná a když někdo bude mít prostě nula, tak odejde... No a ten "larpařský způsob boje" bych taky nechal tak jak je... nejsme žádní rytíři a nemusíme si tu hrát na true středověk:-)

010203040506070809101112
131415161718192021222324
252627282930313233343536
373839404142434445464748
495051525354555657585960
616263646566676869707172
737475767778798081828384
858687888990919293949596
979899100101102103104105106107108
109110111112113114115116117118119120
121122123124125126127128129130131132
133134135136137138139140141142143144
145146147148
Počty hráčů:
Ukaž/Skryj počty hráčů
Hledáme:
Seznam pro rok 2014 hledejte ZDE!
Videa:
Soumrak Draenoru Trailer (rok 2009)

Bitva o Temný Portál (rok 2009)

Reportáž ČT (rok 2009)

Noxův trailer (rok 2011)

Timolianův deník (rok 2012)

Noxův trailer (rok 2012)
Odkazy:
www.kahla.cz Warcraft LARP Heroes V - Třinácté zatmění HOCZ.org

Soumrak 2014 záštiťuje
Okresní rada Junáka Olomouc
Junák Olomouc
Nastavení:
Nastav styl

Přihlášení pro orgy